Tales of Djungarian Hamster
The Djungarian hamster expressed in 3D reproduces the unique fluffiness of the hair!
Djungarian hamsters that move in various ways in a cage are healed just by looking at them.
Not only pudding and blue sapphire, but also fire, caramel, and chocolat Djungarian hamster that don't exist in reality appear in the game.
In addition, each type has its own characteristic that has various effects such as "Lonely" and "Angel of Love".
"Fluffle Kerfuffle" is a place where you can find and caress Djungarian hamsters' "pleasant places". "Food Forager" is where hamsters are guided to a goal with sunflower seeds.
Get "Friend Points" by making friends with hamsters in various mini games!Friend Point can be exchanged with various cage items.