THE GAME OF LIFE 2
The Game of Life 2 is the sequel to Hasbro's board game, The Game of Life, played by over 50 Million players worldwide. With more choices than ever before, join friends and family for a multiplayer adventure in a fun 3D world and live your way!
Master the Classic City, Become a Knight in shining armour in the Fairytale Kingdom, and a Monster Herder in the Haunted Hills. There are thousands of lives to live in these magical worlds!
Get married or don’t. Have kids, adopt pets, do both or neither! Work as a Pet Groomer, then qualify as a Wind Turbine Technician and save the planet. The big choices define your path.
Unlock new Outfits and Vehicles by playing the game and earning rewards! Play the game and upgrade your wardrobe and vehicle options.