TERROR SQUID
Conduct your symphony of destruction. Dodge tantalising bullet patterns of your own design. Survive for long enough to release a primordial blast of dark energy, detonating your projectiles in gloriously satisfying chain reactions. Perfect your strategy to squeeze every precious second out of each run.
Reign havoc upon your friends' highscores. Rise to the top of the gene pool. Ascend.