Super Shadow Break : Showdown! NINJA VS The Three KAIJUs
The souls of ancient KAIJUs have been unleashed from sealed urns hidden in forbidden ruins.
Super Shadow Break: Showdown! NINJA VS The Three KAIJUs is a "block-breaking ninja action game" that combines block-breaking and 2D action game.
After fierce battles with the evil ninja army, a giant KAIJU appears as a boss at the end of each chapter.
Defeat the boss ninjas who attack you with a variety of Ninjutsu, such as Sushi and Ukiyoe!