Super Intern Story
We offer you valuable experience such as learning how to fix other people’s mistakes or getting blamed for everything because you’re just an intern.
Each day is different here and you will have to face new problems that makes you wonder about your own sanity. I hope you will apply for the job and discover the secrets of the video games industry!