Suicide Guy: Sleepin' Deeply
In this new chapter of "Suicide Guy" you'll be challenged with even more insane puzzles, generated by the surreal dreams of the “Guy”. You'll encounter the weirdest of the living beings as you go deeper and deeper into his subconscious. This time, to wake him up you'll need all your skills.