Strife: Veteran Edition
Hailed as the original FPS-RPG game that spawned countless imitators, Strife: Veteran Edition is a love letter to the classic from 1996.
An evil presence has implanted itself in the fabric of our world. Play the role of spy, assassin, warrior and thief as you are lured into the darkest and most perilous adventure of your life. You´ll have Blackbird on your side - a seductive underground agent that will provide you with clues as you encounter progressively more sinister foes. Be strong, and trust no one.
The elaborate virtual environment offers 28 interconnected levels covering over 200 square miles. Explore medieval towns and industrial complexes filled with pitfalls and perils, ending in a final confrontation that will reveal the planet's darkest secrets.
From the silent but lethal crossbow to the breathtaking flame thrower, you'll toast, mince and vaporize your opponents in your search to control the ultimate weapon of mass destruction- the Sigil.