Street Basketball Club: Sport Throw Simulator
The rules of the game are simple - you need to throw a basketball into the basket and earn points.
But not everything is so simple. The ball obeys all the laws of physics, so you have to use all your skills and concentration to get right into the basket. With each level, your skills will grow, but so will the complexity of the levels. But we believe in you - you will definitely become a basketball master!