Story of Abandoned School - Silent Escape Horror
An Abandoned School where children used to study and teachers used to work, has become a local nightmare for local residents, every local resident knows that you can’t visit this place and even approach it, strange things happened there in the past and to this day, everyone who approaches the school has disappeared unknown, but one day there was one brave man who decided to find out the truth and for his constantly tormenting nightmares.