Stitchy in Tooki Trouble
Save your corn and defeat troublesome thieving Tooki! As Stitchy, a dedicated scarecrow, you are on a mission to recover every stolen piece of corn and reclaim your fields from the evil wooden Tooki!
Pursue your corn across several distinctive worlds. On your legendary quest you’ll have to dodge wooden piranhas in lush jungles, tackle Tooki in dark temples and try not to lose control on a snowy mine cart ride – and much more! Each world has 9 levels, a boss battle, and a secret level for the curious.
Stitchy is easy to pick up and play on the go, and the charming fairy-tale art along with inventive enemies and intuitive controls make this an all ages platforming delight! Trust us – you’ll be a-maized!