Starward Rogue
Starward Rogue is a bullet hell twin-stick shooter. Blast your way through the Megalith, a rogue-lite labyrinth lodged in the side of a star. Customize your mech with a huge variety of weapons, perks, and upgrades. Steel yourself for the dangers that lurk in the depths of the dungeon.
The cult classic twin-stick Isaac-like you've been looking for and probably missed!