Simulation Gold Bundle: Flight Fishing Construction
Once you have started your own company, you can start exploring new regions in Westside Plains bit by bit, and accept ever-larger and more lucrative construction jobs in the open world of Construction Simulator 2 US – Console Edition.
Take the helm of your very own fishing boat in Fishing: Barents Sea and explore the vastness of the Norwegian sea in search for the best fishing zones. Start with the little boat inherited from your grandfather, catch fish and earn money for upgrades as well as bigger and better boats. Enjoy the beautiful Barents Sea and make your fishing industry dreams come true.
You can also establish your own airline and fly to cities such as New York, London, Sydney and 18 other destinations. Fly the most popular models of planes, such as jumbo jets, seaplanes and a military jet with realistically designed 3D cockpits. Experience challenging weather conditions and try to land your plane safely with an engine failure in this flight simulation game!