Silk
Explore three million square miles of uncharted terrain from Roman Damascus to Three Kingdoms China in an exploration RPG that transports you onto the Ancient Silk Road of 200AD as an intrepid traveller or a ruthless conqueror.
From a parallel dimension where they still make tile-based RPGs in 2019 comes the new game from award-winning game designer Chris Bateman. Can you puzzle out the secrets of the four distinct challenges await you in Silk?
One colossal world, four unique challenges. Do you have what it takes to master Silk?