Shredded Secrets
Shredded Secrets is a charming story-based 2D platformer that lets you step into the lives of four people at a middle school - Isabella, Taylor, London and Oakley.
Their lives intersect at different points as each character faces their own complex issues. Isabella, dubbed the "nerd" of the school, is being bullied by Oakley, a problematic kid in her grade. Taylor struggles with his grades, anxiety, and pressure from his family to do well in school. London is navigating depression and grief, while trying to keep up with her job as a middle school teacher.
Learn each character's fears and face off against bullies, hurled insults, inner demons, grade monsters & more. Seek comfort in each character's favorite item. Confront your biggest enemy - the worst bully, or your inner self!
Shredded Secrets builds empathy, manifesting human issues through interesting and charming gameplay.
Girls Make Games is a series of international summer camps and workshops designed to inspire the next generation of designers, creators, and engineers.