Shishi : Timeless Prelude
Shishi : Timeless Prelude is a colorful dungeon role-playing game. As Elia, a young mage, you will explore the depths of a sacred sanctuary to complete your training to become an Oracle.
Chosen by the Goddess, the young Elia is about to start a great adventure to protect the kingdom. However, she must first complete her training. As she explores the Timeless Sanctuary, Elia becomes stronger and learns spells that will be essential to succeed the trial.
Each run takes place in a new timeline, which means you will discover different rooms, encounter new enemies and more!