Shieldwall Chronicles: Swords of the North
In Shieldwall Chronicles: Swords of the North, you lead a mercenary band into the perilous and cold northlands of Tarren. Your search for fortune will see you pitch blade and spell book against a host of enemies including the undead, demons, and lizardmen and many other creatures. In a battle that is part game-book and part tactical RPG, you will build a powerful band of warriors and wizards and tilt the balance of power in the northern kingdoms.