In this first-person puzzle game, solve riddles, decipher secret languages and survive deadly traps in seven different atmospheres filled with mystery and enigma. Immerse yourself in unique environments: whether it’s a dark, antique baroque-inspired atmosphere or a giant chess game, no two rooms are the same. Test your puzzle-solving skills and find out what lies beyond the seventh door, that is, if you make it through all seven.