Sector 781
Battle your way through 3 realms of 'Sector 781', a pixel art platformer. Upgrade your character and weapons; collect shards to increase your energy supply. Use teleports to navigate around the realms. Shoot things that move and some that don't move. Activate laptop checkpoints to save your position.