Saint Maker
What makes a saint? Fire to one’s face, wounds on one’s body, dying slowly from disease — history paints a grim picture. When Holly Beltran attends a religious recollection, she discovers the dark secrets that haunt the convent’s past. At night, broken faced statues and whispered prayers haunt Holly’s dreams — before the recollection is over, Holly may have to face more than her own demons to come out alive.
✟ A Short and Haunting Story: At around 60,000 words and with 4-6 hours of estimated gameplay, Saint Maker is perfect to play on a dark and stormy night.
✟ Fully Voiced: A cast of professional English voice actors has breathe life into the characters and their struggles.
✟ Interactive Dialogue Choices: As the horror unfolds, your choices will help Holly discover more about herself during this ordeal. A normal ending and a (secret) bonus scene await you depending on your choices.