Safari Pinball
Get ready for Safari Pinball, a pinball machine where you'll try to photograph and record many animals through Africa. Elephants, Lions, Zebras, and many more are waiting for you on this table.
Discover all the secrets, including the Rhino's cave, a secret zone with its own mechanics.