Risky Woods (QUByte Classics)
Fortunately, you - the young warrior Rohan - have arrived to deliver justice to the evil hordes. With weapons in hand you must enter the risky woods and free the monks from their petrified captivity. Only when you've set the monks free and sent Draxos back to hell will wisdom be restored for good.