Retro Pixel Racers
Retro Pixel Racers is a fun top-down arcade racing game with a retro style graphics where you control of little cars racing over exciting tracks.
Start your engines and prepare for the craziest and most addictive racing game ever.
This is an arcade racing game based on games that I loved playing in the arcades growing up.
You could say it's inspired by those games, maybe a tribute to them or simply a rip off, any of these could be true!