Raven's Hike
Raven’s Hike is a 2D precision platformer, challenging game that requires the player to discover the best route to finish the levels that have a little bit of puzzles, which all movement is based on the main character grappling hook.
The difficulty curve gradually increases as you progress in the game, requiring a mastery control and more precise moves.