Puppy Cross
Puppy Cross is a nonogram and care game, revolving around cute dogs! Solve more than a hundred puzzles to unlock content for your garden: Toys, Dogs, Decorative items. Customize your little space and give it personality!
By unlocking the "Dalmatian" mode you will be able to play endlessly on randomized grids. Send your favourite grids' seeds to your friends and race for the best time.