Pudding Monsters
Off the table, out of the house, and into the city – swipe to stick the Pudding Monsters together and save their friends!
Take advantage of different monster species and their powers (like Slime Monster, who leaves a trail of green goo), boost your growth using the cloning machines, wear pretty little cars on your head and much more!