Pixel Game Maker Series Remote Bomber
Complete stages without killing any enemies, or kill many enemies simultaneously, to earn a technical bonus.
It seems so simple, but you’ll have to be clever to figure out the various ways to solve each stage.
You have discovered this evil plan with your comrades. Now you must destroy the “Jammer” devices deployed by the government, which are preventing the use of older communication methods.