Pixel Game Maker Series DANDAN Z
The "Pixel Game Maker Series DANDAN Z" is a fighting game in which players can enjoy heated 1 vs. 1 battles.
When fighting, you can easily perform a "DANDAN Combo" by repeatedly pressing the B button, so you can save up your gauge by connecting attacks and use two types of super special moves to defeat your opponent!