Pixel Cup Soccer - Ultimate Edition
Play it alone or locally with up to 8 friends, you can choose whether to play competitively, cooperatively, or even both!
It features great pixel art and soundtracks that evoke nostalgia of the glory days of the 80s and 90s arcade games.
The simple controls enable a rich set of features such as charging and aiming your shots, directing your corner kicks and throw-ins, shooting lobs, slide tackles, and more.
The Board of Directors of the club has put you in charge of the important decisions of the Club! You will be the General Manager and Coach of the club.
The teams can be fully customized (name, players, shirt colors, club flag, etc.)
Lots of Animations (overhead kick, scorpion kick, scissors kick, diving header, etc.)
Challenging AI. Teams with very different game-playing styles (ie: Catenaccio like Italy or Tiki-Taka like Brasil).