Picross -LogiartGrimoire-
Logiart Grimoire is a puzzle game that combines the number puzzle "Logiart" and the word puzzle "Fusion" in which you deduce combinations from clues.
You, who have taken hold of the Logiart grimoire, encounter Emil, the custodian of the grimoire.
You, guided by the Logiart's grimoire, will be able to solve its mysteries and once again restore the ability to solve "Logiart."
Join Emil in unraveling the mysteries of the mysterious grimoire and restore it to its original state.
Logiart is a "Picture Logic Puzzle" that uses vertical and horizontal numbers as hints to complete illustrations.
It has simple and easy-to-understand rules, making it accessible for anyone to play.
Various assist functions are also included, allowing for a smooth gameplay experience.
By correctly combining 2 or 3 materials through fusion, new puzzles are unlocked.
To find the right combinations, read the text clues provided for each puzzle and use deduction.
The available sizes are 5x5, 10x10, 15x15, 20x15, 30x30, and 40x30 for a total of 6 options.
Emil, who helps unravel the mysteries of the grimoire together, gains magical power every time you solve a Logiart puzzle.