Pets No More
Welcome to Pet Island, home of the Zombie Pets Tournament, where the greatest and deadest players are brawling to earn the title of "King of the pets".
Play Arcade Mode and face the Air Hockey Undead Masters in different arenas throughout the island.
Challenge your friends in multiplayer matches with up to 4 players in Versus Mode.