Peace, Death! is an arcade simulator that’s harder than it may seem at first glance!
In this game, you play as the Reaper - an intern in Apocalypse, Inc, working for Death. Examine each client's feature to determine his, her, or its fate - and send them to either Heaven or Hell. Funny clients' phrases, lots of references and easter eggs, bonuses, penalties, and very special clients - all of this and more awaits you in Peace, Death!
Peace, Death: Complete Edition includes all the content from “Hand Of F” DLC - along with some graphical and gameplay improvements!