PUZZLE & DRAGONS Nintendo Switch Edition
Embark on an epic quest, harnessing the power of appealing monsters and clever puzzle play! Featuring three modes jam-packed with Orb-matching fun: Quest, PvP, and Custom!
World Matches pit you against players from around the world, Friend Matches feature lobby-based competition with friends, and Computer Matches let you practice with an AI opponent!
Combine monsters, backgrounds, and background music to create your own original dungeons, then upload them for players across the world to enjoy!