Outcasts of Dungeon is a third person fantasy action.
Being in the role of a brave wanderer, help dwarfs to defend their kingdom fortress from a rampaging mob of beastly invaders. Captured dwarfs need help and they have something to offer you as a reward.
Battle enemies through across dungeon and evolve your combat skills to achive better results.