Out of The Box
Dive into a wild story of gangsters and criminals in Out of the Box, a captivating thriller where you decide the fate of the peculiar customers of a luxurious nightclub in a never-ending race against the clock.
In this time-management thriller, you will be Warren Baker, the new bouncer of the prestigious club The Box. After spending three years in jail, you just want to live an honest life and recover your daughter. However, the quirky clients of The Box will drive you closer to your turbulent past, involving you in a gangster scheme that threatens to destroy everything that you love.
Every night, among the club’s visitors, you’ll find undercover cops, annoying celebrities, runaway criminals or ghosts from your past. As the new gatekeeper of The Box, you decide who enters and who doesn’t... by any means necessary. Be careful though, because each choice you make can influence the fate of the club and its clients. You’ll also need to keep your salary to avoid being evicted, to see your daughter again, and most importantly, to regain control of your life.
Will you let teenagers into the club in exchange for money? Will you confront a wealthy client to save his girlfriend when she asks you for help? Or will you work with the police to bring down the most powerful gangster in town?
Race against the clock as you manage the crowded line of The Box, where you’ll interact with more than 300 unique characters, each one with their own hidden particularities that you will have to discover.