Othercide
Descend into Humanity’s last hope. The Daughters, echoes of the greatest warrior to ever live, are all who stand before Suffering and death.
Combat is an intricate dance of spectacular actions and counters: plan ahead of time and set up impressive chains of abilities to outsmart the enemy. Fight in epic boss battles against the sources of Suffering - dread creatures pulled from the worst of Humanity’s crimes against itself.