Organ Trail Complete Edition
Organ Trail is a retro zombie survival game. Travel westward in a station wagon with 4 other survivors, scavenging for supplies and fending off the undead. Packed full of zombie mechanics, themes and references this is a must have for any zombie survival fans.
The Final Cut & Endless Expansions more than double the content and adds co-op play, loads of new boss fights, zombies, unlockable characters and cars, new ways to die with a radiation mechanic and the ability to choose-your-own-route.