Ominous Tales: The Forsaken Isle
There’s an island 30 miles off the coast of England that the locals call “The Forsaken Isle”. This once bustling port city is now said to be home to ghosts, necromancers and dangerous man-eating wolves?
You'll need your wits to face the dark forces that surround you to stand a chance of escaping with your life.