Omen of Sorrow
In a hidden underworld ruled by creatures of the night, a new terror has awakened! Omen of Sorrow brings monsters of horror, literature and mythology together for a fighting game experience unlike any other. Inspired by numerous arcade classics but offering its own unique innovations and mature aesthetics, Omen of Sorrow positively bleeds style!
Featuring a roster inspired by such icons as Frankenstein’s monster and Egyptian high priest Imhotep, this traditional 4-button fighting game rewards or punishes players based on how aggressive their playstyle is, putting a skill-centric spin on combat while keeping the experience accessible to newcomers. Powered by Unreal Engine 4, Omen of Sorrow’s 2.5D brawling spans a multitude of detailed locations with handcrafted animations and cinematic finishers, all set to a masterful soundtrack by composer Francisco Cerda.
This definitive version of Omen of Sorrow includes the full character roster, an enhanced story mode as well as cross-platform online play.