Oliver's Adventures in the Fairyland
Oliver's Adventures in the Fairyland by Hoodoo Bear is the indie adventure game inspired by the best Metroidvania titles. This game packs retro graphics, roguelike elements and classical platforming action. Old school gamers would be delighted by the pixel look and immersive atmosphere of this title. Plot is based on teenager from modern world being summoned into fantasy world with an important task from wizard — to return King’s stolen treasures!