Ninja or Die: Shadow of the Sun
Celestial doom. This is the fate that awaits humanity. In Edo, Japan, the great cataclysm has been foreseen by a most unlikely soul — a Master Thief. Your mother.
You are a common pickpocket, transformed by the cataclysm into a lethal Ninja with lightning mobility. The Ramen Seller becomes a Samurai. The Maiko becomes a killer Geisha. Your domain of petty crime becomes a frenzied neon world of shogun castles, magic traps and parachuting assassins. Someone has ensnared you in a loop of chaos… if not to kill you, then to protect you from something worse.
Immerse yourself in the nostalgic beauty of vibrant Japanese pixel art that brings the crumbling castles, skeletal forests and folklore characters of the Edo Period to life with brutal elegance.