Niffelheim
Your avatar is a brave warrior who has fallen in battle. But instead of well-deserved peace in Asgard, his soul is trapped in the harsh world of Niffelheim. Survive in this hostile world, ransack the neighbor lands, explore dangerous dungeons and find your way to Valhalla!
Crush anyone who dares to attack your lands. Each fallen enemy brings you closer to Asgard! Bones, teeth, fur - use all that you scavenge to craft weapons and armor. Build a fortress that will protect you from enemies and help you to destroy the attackers. The Death Priests will issue ultimatums. Will you bend to their will, or reject their orders and accept the battle against their dead minions?
Collect all the pieces of the portal to Asgard. But be careful - they are fiercely guarded by mighty giants, deadly spiders and hordes of undead.
Brew potions from mushrooms and slain beasts to become stronger. Cook the best dishes to feed all your friends. Prepare poison that will kill the most powerful troll.