Neon Souls
Neon Souls is a fast-paced platformer where you paint invisible platforms with neon ink.
Use your parkour skills including jumping, double jumping, wall jumping, and sliding to paint everything around you.
The challenge gradually builds over time, and your puzzle solving and precision will be put to the test.