Negative Nancy
You are Nancy, a retail clerk who can only say “no!”. You work a terrible job at Megamart with your best friend, but most of the time that’s the least of your problems. Annoying StreamTubers, delusional bosses, and angry customers... if they want to take you on they'll have to get in line!
Play as Nancy in a short game with four unique, branching stories. Help Nancy express herself by navigating tense and delicate situations.