Nakana Bundle #2 (Mythic Ocean + Journey of the Broken Circle + Cosmic Top Secret)
The advice you give continuously alters your story and leads to thousands of possible endings, ranging between harmony and pandemonium.
“Cosmic Top Secret” is the weird, but official, term NATO uses for top confidentiality. A fitting name for this game since it needed military clearance to be released!
Cosmic Top Secret won multiple awards for the innovative ways it engages players in deeply documented plots. The game even inspired the creation of a life-size event at the Cold War Museum of Denmark.