NOISZ fuses music game and shoot-em-up elements to create a frantic new experience that demands lightning reflexes, keen sense of rhythm, and judicious decision making!
Even shmup and rhythm game veterans will find there’s still a lot to learn... but intuitive core gameplay will ensure that everyone’s quickly blasting away to the beat!