My Little Universe
9 mythical worlds and 65+ different dungeons, from mythology-inspired lands to hostile alien worlds await you and your friends. Filled with wonder and plunder, challenges and adversaries, your task is to restore these beautiful worlds to their former glory!
The worlds are filled with rich minerals ready to be harvested by your trusty tools, and mythical artifacts of untapped power guarded by powerful foes. Use more than 70 different gatherable resources to recreate lands long lost to a mysterious threat.
The universe won’t be restored that easily, and each challenge requires the proper tools for the job. Equipped with your trusty pickaxe, sharp sword, and sturdy axe, you’ll be thrown against 150+ different adversaries including mythical creatures, alien horrors, and even demigods!
With each planet comes new challenges and because of that, you have to stay prepared by upgrading to the newest and freshest tools, which will always keep you one step ahead of your opponents! Improve your weapon, tools, and armor up to 30+ levels!