My Dangerous Life
Hinata wants to fulfill his lifelong dream of studying abroad in New York, but the moment he arrives, everything starts going downhill.
He is tricked out of his apartment, a stranger has stolen his identity and enrolled at university in his stead, and he is stranded without any idea of how to deal with this mess. But then a handsome stranger offers his help, and suddenly Hinata finds himself in a shared apartment with three hot guys.
A rollercoaster of emotions begins, and Hinata soon discovers that his roommates are hiding more secrets than they let on.