Millie and Molly
Millie and Molly is a retro-inspired puzzle platformer that will put your problem-solving skills to the test. Can you guide our fearless heroines through 100 themed levels to defeat the malicious monsters that stand in their way?
Use your wits to work out the best route and complete each level. Reunite the sisters, then swap between them to navigate mind-bending puzzles. If you make a mistake, simply use the rewind feature to try a different approach.
Featuring retro-inspired graphics and music, and five uniquely themed zones, Millie and Molly will take you on an adventure like no other.