Maze of Realities: Flower of Discord Collector's Edition
While looking for them, you open a portal to another world. But soon it turns out that there's not only one world, but three: Arcalium, Atlantis, which is also known as the Underwater World, and the Parallel World!
The balance between them depends on the magic flower called Anima that grows in Arcalium — its pollen produces the oxygen that is vital for Atlantis.
But a stranger from the outer world stole it... You are to find the intruder and return Anima!