Matsukeke BURST!
The player must create larger loops more quickly than his or her opponent to collect power and activate skills! Players send their panels to each other to compete.
The game features a story mode with a total of 9 playable characters, 2-player battles, and a Score Attack mode where you can carefully create huge loops and large chains.
Based on the original submission for "SmileBASIC4", new characters and scenarios have been added, and the production has been enhanced, the game system has been strengthened, and the balance has been adjusted.
Included are coloring pages based on the characters in the game, as well as sample handwriting data.